Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 20 februari 2016

Facebookpagina Spiritual rose of silence

Op mijn eigen Facebook pagina kreeg ik de volgende tekst binnen van Chris den Daas.


Ik wil jullie graag wijzen op de blogsite van Martha Krul. Martha is een healer/magnetiseur/energetisch therapeut en heeft mij meerdere malen op cruciale punten in mijn leven de steun kunnen geven die ik nodig had. Ik kan haar van harte aanbevelen aan een ieder met onverklaarbare fysieke of psychische klachten, of als je gewoon eens een niveau dieper naar jezelf wilt kijken, http://spiritualroseofsilence.blogspot.nl/
In diverse van mijn eigen blogs verwijs ik ook naar de rol die Martha in mijn ontwikkelingsproces heeft gespeeld.

Deze tekst wil IK (Martha) graag met jullie delen.

Het blijkt dat de bekendheid van het blog zich snel aan het verspreiden is. Dat is heerlijk, omdat de optie van het blog is zoveel mogelijk mensen te helpen bij de fysieke en psychische aanpassingen in deze tijd. Heb je mensen in je omgeving waarvan je weet dat zij hier ook moeite mee hebben, maak ze attent op de stukjes op het blog.
Door de stukjes op het blog te lezen maak je ook meteen verbinding met mijn energie. 
Je zal je daardoor rustiger gaan voelen en misschien zelfs lichter........

Mijn Facebook pagina heet natuurlijk


Deel hem en maak mensen erop attent dat er regelmatig nieuwe stukjes op het blog verschijnen.

Laten we ons licht delen en vermeerderen.....

Tot gauw