Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 25 februari 2016

Frustratie omzetten naar.........

Dit stukje zal waarschijnlijk heel herkenbaar voor je zijn en voor wie niet?
Je wilt snel, snel nog iets doen en natuurlijk het lukt niet.
De oorzaak kan bijvoorbeeld  je computer, je printer, je huisgenoot of je huisdier zijn.
Van alles kan dwars liggen.

Je hebt het gevoel tegen een dichte deur te bonken. En open gaan is er niet bij. Maar ik zit in tijdnood, zoveel tijd heb ik niet. Dus de frustratie loopt hoger en hoger.

Hoe kan je die cirkel doorbreken?
Wel eigenlijk heel eenvoudig.

Ik gebruik hier een visualisatie. Je staat net als Fred Flinstone op die dichte deur te bonken. 
Open gaan is er niet bij. Dus ga tegen die dichte deur zitten. Kom tot rust en kijk dan eens rond. Misschien zie je een andere deur. Een andere deur die je veel gemakkelijker kan openen.
  
Door je zo op te winden, ga je volledig uit je balans. Je gaat in je hoofd zitten en daar vind je meestal niet de oplossing.  Dus ga naar je rust en je gevoel en voel waar er een opening te vinden is. 
Die zal je zeker vinden, wanneer je maar even de tijd neemt. En dan gaat er een deur open, waarvan je het helemaal die had verwacht…..

Dit is zo leuk om te doen. Het moeilijkste is om te beslissen dat je je niet verder moet opdraaien, maar dat punt moet doorbreken en dan naar je rust te gaan. Wanneer je dit een paar keer gedaan hebt en de resultaten gezien hebt, ga je het zeker toepassen.

Succes!
  

tot gauw