Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 7 februari 2016

Simpel je energie aanpassen

Waarom lukt het mij niet om in mijn fijne energie te blijven?
We zijn zo druk. We denken en doen van alles tegelijk. Maar we hebben toch echt die rust nodig om in een fijne energie terecht te komen. Ja het klinkt afgezaagd. RUST, STILTE….
Ook de natuur is een prima plek om even rustig de tijd voor jezelf te nemen.
Heb je een hond, dan is er alle mogelijkheden om even lekker buiten te lopen en rustig te worden. Praat niet de hele tijd tegen jezelf. Dit moet, dat moet. Oh die tijd vliegt. Ik heb geen grip op de tijd.
Zijn dit herkenbare kreten voor je?

Terug even landen in jezelf.
Denk eens terug aan een fijne herinnering. Waar was dat en hoe voelde je je toen?
Door in stilte terug te denken aan die herinnering, stap je als het ware weer terug in de energie van dat moment. Je kan die energie eigenlijk als een jas aantrekken over de energie die je vandaag hebt en die niet lekker voelt. Voel je dat je door stil te staan bij een fijne herinnering je ademhaling langzamer wordt. Je hoge gejaagde ademhaling wordt rustiger en daardoor voel je je rustiger. Heerlijk is dat. Geniet er maar van.

Dit kan je iedere keer doen wanneer je je opgejaagd voelt en eigenlijk een vervelend gevoel in je buik en maag hebt.  Denk er aan en gebruik het iedere keer weer.
Dit was weer even een klein advies om je lichter en luchtiger te voelen.
Denk aan jezelf, voel de stilte en maak er gebruik van.
Tot gauw