Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 9 februari 2016

Wat rust je kan brengen.....?


Heb je ook van die dagen dat je denkt, het lukt niet zoals ik dat zou willen. Waarom krijg ik dit of dat nou niet voor elkaar. Het gevoel tegen een zware dikke deur te moeten beuken……

Wanneer je dat gevoel hebt is er maar een oplossing. Ga, om in die beeldspraak van die deur te blijven, met je rug tegen de deur zitten en kom tot rust. Laat alle spanning los die je in je lichaam voelt. Laat de stress langzaam uit je lichaam stromen. Natuurlijk kan je hiervoor weer je ademhaling gebruiken. Adem in…… en adem uit en laat meteen de spanning los die je in je lichaam hebt opgebouwd. Doe het nog maar eens, adem in……. En adem uit en laat los.

Langzaam kom je weer tot jezelf. Voel je borstkas open en vrijer worden. Ja dat gaat goed.
Nu ga je weer naar die deur kijken die je met alle geweld open had willen maken.
Is er niet een andere manier. Misschien is er wel iemand aan de andere kant van de deur die je kan helpen. We hebben het natuurlijk over een  beeldspraak. Je rust kan je helpen om tot overzicht en inzicht te komen en zodoende ook tot een oplossing. De deur gaat uiteindelijk open……..

Met rust in jezelf open je vele deuren die anders gesloten blijven.
Rust biedt je ruimte, maak er zoveel mogelijk gebruik van.
Het is het proberen waard, en ik denk dat je er wel al het een en ander in herkent.

Tot gauw