Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 24 maart 2016

Brandende fakkels doorgeven........

Er gebeurt zoveel. 
Positieve maar jammer genoeg ook negatieve dingen. 
Maar de positieve energie is in de meerderheid. 
De positieve energie groeit met de dag. 

Wij steken letterlijk elkaar aan. Alsof wij brandende fakkels met ons mee dragen. 
Bij iedereen die een fakkel draagt en die nog niet ontstoken is, steken wij het licht aan. 
Het donker om ons heen verandert. Er komt steeds meer licht. 
Daardoor zien wij letterlijk de dingen in een ander perspectief. 

Wij kunnen oude pijnen daardoor doorleven en doorvoelen. Wij zijn nu in staat om de diepte van die pijnen te voelen. Zonder dat wij daar helemaal ontdaan door raken. Door met deze pijnen aan het werk te gaan, soms in onze dromen, komen wij tot inzicht en acceptatie. 

Wij beginnen de grote puzzel van ons leven te zien en te begrijpen. 
Ja zelfs de informatie van vorige levens begint zich steeds  duidelijker aan ons te tonen. 
Daardoor gaan wij onszelf beter begrijpen. Wat weer tot vreugde en gelukzaligheid leidt.

We gaan zweven op de energie die wij samen vormen. Wij gaan naar steeds hogere energievelden. 
Wij hebben contact met elkaar en stimuleren elkaar. 

Herken jij dit, herken jij dat. Ja ik weet het. Ik voel het ook zo…… etc. 
Herken je dit niet uit je dagelijkse gesprekken met de ander?

Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door. Wij bouwen op die manier samen een steeds mooiere energie op. Door je met die energie te verbinden, verandert er veel. 

Je gaat je voelen alsof je net een geweldig examen hebt gehaald. En zo mag je je ook voelen. Je hebt een geweldig stuk werk al verzet. En door los te laten wordt het steeds gemakkelijker en gaan wij met elkaar in een steeds hogere energie.

Ja echt de sky is al lang niet meer the limit…….

Steek elkaars fakkels aan. Maak het licht intenser en licht elkaar bij.
Het komt echt  goed!




Tot gauw