Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 6 maart 2016

Die draaitol van alle dag......

Wij zeggen het regelmatig tegen elkaar. 
Ik weet niet wat er met mij aan de  hand is.
Ik voel mij licht in mijn hoofd.
Ik heb hoofdpijn, nekpijn, schouderklachten etc. 

Dat klopt precies.
De trilling van de aarde gaat zo hard omhoog. 
Ons fysieke lichaam heeft moeite die snelheid bij te houden.

Geef jezelf de ruimte. Ga niet tegen jezelf in. Wees ook eens lief voor jezelf. Wanneer heb jij jezelf voor het laatst geprezen? Verwen je jezelf wel eens. Kan je nog zingen onder de douche?

Ook dit heeft allemaal met je eigen instelling te maken. Nogmaals wij gaan door een heftige tijd van energieverandering en –verhoging. Maar maakt het niet moeilijker voor jezelf, dan het al is.

Je eigen lied mag gezongen worden. Ga goed rechtop staan en zing.
Misschien vind je dat moeilijk maar een lievelings CD hebben wij toch allemaal. 
Zet hem op en zing mee. Dat geeft je weer een andere kijk op het leven.

Het wordt allemaal wat lichter en transparanter. Je kan weer glimlachen en jezelf aankijken in de spiegel. Nee, nogmaals JIJ doet niets verkeerd. Maar de wereld om je heen verandert zo snel, dat je moeite hebt dit allemaal bij te houden.

Ga de natuur in. Zing daar, net als de vogels, je lied. Voel je vrij en licht worden.
Krijg je dat gevoel, dan weet je dat je op weg naar het licht bent.

Tot gauw