Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 3 maart 2016

Last rose of summer

Via het overzicht van het aantal lezers van het blog, zie ik dat er mensen in Ierland het blog volgen. Zij kennen waarschijnlijk inmiddels het Ierse volksliedje

 "Last rose of summer"

Dit liedje kwam voor in de opera Martha van Friedrich von Flotow en werd het geluksnummer van mijn ouders. Je begrijpt nu waar mijn naam nu vandaan komt en ook de naam van het blog.

Deze informatie is natuurlijk niet alleen voor de Ierse volgers van het blog.
Blijf het blog volgen en voel zo de positieve verbondenheid met elkaar.

Veel licht en liefde Martha