Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 3 april 2016

Ons licht vermeerderen

Ons licht vermeerderen
Wanneer je dit leest, denk je wat nu? 
Het is zo’n turbulente tijd. Ik kan nauwelijks mijn hoofd boven water houden. 
Ik heb moeite om mijzelf staande te houden. Nauwelijks energie over. 

Snel dit, snel dat….. Maar toch. Je voelt die gejaagdheid. 
Je merkt dat je ademhaling niet meer helemaal tot diep in  je buik komt. 
Het is een gevoel van overleven.

Ja natuurlijk herken ik dat. Maar daar kan je ook iets aan doen. 
Het is belangrijk dat je bewust naar jezelf kijkt. 
Dat je ervaart dat de stress door je lichaam giert van tijd tot tijd. 
Het is mooi weer. Neem een stoeltje en ga in de zon zitten. 

Nee niet roepen kan niet. 
Belangrijk is dat je je bewust bent dat je niet het grootste gedeelte van de dag in spanning moet doorbrengen.

Ga zitten in de zon, die ons letterlijk aan het verwarmen en verlichten is.
Stel je open en adem die door. Voel hoe je warm wordt  van de zon. 
Voel dat je lichaam ontspant. Merk dat je open gaat staan. 

Hoor de vogels om je heen. Wat heerlijk dat je echt uit die stress van dat moment bent gestapt. 
Voel je geheel verbonden met het moment van NU. Even niets willen, even niets moeten. RUST.

Maar onze visualisatie gaat verder. Je ziet jezelf gevuld door het zonlicht. Verwarmt door het licht en de liefde van Moeder Aarde. Nu ben je op het moment gekomen dat je die liefde en warmte ook terug kan geven aan de Aarde. De aarde waarop en waarvan wij leven. 
Wij kunnen niet zonder de aarde en de aarde niet zonder ons.

Vermeerder het licht op aarde, door regelmatig even een rustmoment in te lassen en dan het licht in je lichaam te laten stromen en vervolgens weer een deel door te geven aan de aarde. Dit is een prachtige wisselwerking.

Jij wordt er rustig en ontspannen van en jij geeft veel kracht door aan de aarde.
Een mooie gedachte toch?

Wanneer je dit regelmatig doet, zal je  gaan merken dat je minder gespannen wordt. 
Je ademhaling blijft dieper en wij worden er allemaal beter van. 
Het licht is de sterkste energie die wij voorhanden hebben. 
En….. licht overwint altijd!


Tot gauw.