Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 22 mei 2016

Licht delen........?

Delen is vermeerderen

Wij zitten in de flow van sterk verhogende energie. 
Wij zijn er intens mee bezig en voelen de uitwerking. 
Wij komen steeds meer naar de kritische massa van verhoogde energie. 

Misschien is dit voor sommige lezers wat te technisch. 
Geeft niet, lees dit artikel en neem eruit mee wat je raakt.

Ja wij veranderen door die enorme stijging van energie. 
Ik heb het al eerder genoemd : De Schumann resonantie. 
Op internet zijn de cijfers te vinden die dit ondersteunen. 
Dagelijks stijgt de energie met grote sprongen.

Wat betekent dit voor ons.
Wij zijn altijd fysieke mensen geweest. 
Maar door de verhoging in de energie, onze eigen energie. 
Ook door de verandering van de energie van Moeder Aarde, zijn wij aan hetveranderen en worden wij veel meer energetische mensen.

Eigenlijk kan je zelf daar wel het een en ander bij bedenken wat er dan voor jou verandert. 
Wij gaan sterken voelen. Ja nog sterker. 
Wij gaan steeds meer ervaren dat wij een sterke verbinding met elkaar hebben. 

Een aantal maanden geleden, zou ik dit nog niet zo hebben durven schrijven. 
Maar nu wordt het zo duidelijk en ervaren wij het al heel sterk.

Waarom heet dit stuk: Delen is vermeerderen.

Iedereen die met deze lichtbrengende energie bezig is en de ander zijn licht hierop aan steekt, vermeerdert de energie. Wij maken elkaar enthousiast, zullen wij maar zeggen. 
Die enthousiasme werkt letterlijk aanstekelijk. Wij worden blij. Gaan enthousiast onze ervaringen delen. 

Wij denken dan hé, die ervaring die ken ik. Dat heb ik al een aantal keren ervaren. 
Zo beginnen wij ons steeds meer bewust te worden van de veranderingen. Kunnen er met elkaar over praten en daarmee verhoogt ons enthousiasme weer. Wat JIJ weet, wil IK weten. 

Het is zo heerlijk dat wij allemaal met elkaar verbonden zijn. 
Het delen gaat daardoor steeds sneller en sneller. 

Ja niet alleen de tijd is aan het versnellen. Wij kunnen als mens ook steeds sneller handelen. 
Kijk nog maar eens naar jezelf van zo ongeveer 10 jaar geleden. 
Hoe reageerde je toen, hoe ben je nu. Ja je bent al een ander mens, maar soms hebben wij dat niet helemaal in de gaten.

Ga door met delen. Breng je enthousiasme en je licht over naar de ander. 
Het heeft echt zijn uitwerking. 
Geniet ervan.


Tot gauw