Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 19 juni 2016

Help ik mis de grond onder mijn voeten….

Het licht stijgt en stijgt en daarmee de energie.

Heb je ook het gevoel dat je je af en toe vast moet houden. 
Even tot stilstand moet komen? Maar hoe kom je tot stilstand in een enorme werveling. 
Ja wanneer je daar over gaat nadenken, zal je alleen maar meer in je denken gaan zitten. 

Je kan zelfs angstig worden. Het voelt als een enorme wervelstorm. 
De energie is krachtig. Hoe kan ik mij dan het beste staande houden?

In het verleden kregen wij altijd te horen, je moet je aarden. De boomwortels, staalkabels etc. 
Wij kennen natuurlijk alle vormen van aarden die wij in het verleden zo vaak hebben gebruikt.
Nu is het anders.

Het magnetisch veld van de aarde is ook aan het veranderen. 
Het is minder krachtig. De trilling op de aarde verhoogt in snel tempo.

In de energie is er nu een soort wervelstorm ontstaan. 
Wij weten dat in het oog van de wervelstorm, rust heerst. Het klinkt gek maar is wel zo. 
Dit kan je in een visualisatie gebruiken. Stel je de wervelstorm van energie voor en ga onderin het middelpunt zitten en voel de rust. 

Maar er is ook nog een andere manier. Misschien komt die je gevoelsmatig vertrouwder  voor. 
In de energie is een soort flow ontstaan. Probeer je een voorstelling te maken van die energiestroom.

Zie die energiestroom boven je hoofd. Probeer een verbinding te maken tussen je eigen energie en die energiestroom. Je wordt dan als het ware opgenomen in de totale energie. 

Je gaat snel van de ene energievorm naar de andere. Misschien is het nog wat moeilijk wat ik je hier vertel, maar probeer die visualisatie maar eens te doen. Je zal merken dat het binnen een paar keren al veel vertrouwder overkomt. 

Ook zal merken dat je eigen energie begint aan te passen. Je kan zelfs het gevoel krijgen dat je een beetje aan het vliegen bent. Door je te verbinden in de energiestroom lijkt het soms zelfs dat je los van de aarde komt. 

Dat was in het verleden niet zo fijn. Nu ligt dat letterlijk heel anders. 
Je mag je vrij voelen, los voelen zonder dat je daardoor in de problemen komt.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat. Probeer het ook, al vind je het misschien in eerste instantie een heel vreemd stukje dat ik hier voor jullie heb geschreven.

Succes en tot gauw