Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 12 juni 2016

Soms loopt het zo anders dan gedacht.....

Soms loopt het zo anders dan je dacht……..

Natuurlijk herken je dat. 
Je denkt dat het allemaal gaat zoals je dacht dat het zou gaan, maar het loopt anders dan je dacht. 
Wie herkent dat niet.

Soms kan je er zo boos om worden. Soms heel verdrietig.
Soms is het heel heftig en word je zelfs opstandig.

Maar wij zijn in ons leerproces al zoveel verder. 
Je kan via je gevoel de juiste weg en de juiste beslissing  vinden. 

Daarvoor moet je wel rustig en ontspannen zijn. 
Wanneer je boos of opstandig bent werkt het niet. 
Dan kan je beter een moment zoeken waarin je weer tot rust komt en je weer de ruimte krijgt om contact te maken met je gevoel.

Wanneer het in en om je heen rustig is kan je het volgende doen. 
Je vraagt aan je (Hogere)zelf welke kant moet ik op? 
Welke kant is de juiste richting, de richting die past in mijn leven? 
De richting die goed en open voelt is het pad dat je mag  bewandelen. 

Het brengt je naar nieuwe mogelijkheden. Omstandigheden die in JOUW leven passen en helemaal bij je horen. Dat zijn niet altijd de omstandigheden die je ZELF bedacht zou hebben.

Je kan je vast gebeten hebben in een bepaalde opdracht. Maar door te voelen (en dat ook te volgen) kom je ineens op een heel ander pad terecht. 
Je denkt, hoe heb IK mij zo kunnen vergissen? Maar je hebt je niet vergist….

Je komt door je eigen pad te volgen in omstandigheden terecht die goed voor jou zijn. 
Die volledig passen in jouw leven. Je had het misschien zelf anders bedacht. 

Maar wanneer je goed kijkt naar de situatie waarin je gebracht bent door je (Hogere)zelf en je daar echt voor open stelt,  dan zullen je verrassingen ten deel vallen.

Je hebt je dan volledig over gegeven aan de flow van het leven. 
Die flow brengt je naar situaties en omstandigheden en geven je een leven vol  verrassingen.

Je zal die verrassingen niet altijd meteen kunnen plaatsen, maar door weer naar je rust te gaan zal je gaan glimlachen. Je komt in momenten die jezelf niet bedacht had, maar die wel heel waardevol voor jou zijn. 

Ga naar de rust en ervaar de andere delen van je (Hogere)zelf.


Tot gauw