Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 22 oktober 2016

Wat kan mij gebeuren in deze tijd van verandering ??? (3)


De tijd gaat heel snel. Ja een dooddoener. 
Maar heb je wel eens gekeken hoe je aan het veranderen bent. 
Ben je echt nog dezelfde persoon als een paar jaar geleden? 


Durf en kan je daar nog JA op zeggen. Ik denk het niet. 
Wanneer  je in de tijd terugkijkt, dit kan je doen door aan een bepaalde gebeurtenis te denken, dan zie je dat je echt niet meer dezelfde persoon bent.

Zelfs uiterlijk zijn wij aan het veranderen. Ja, zeg je nu ik word ouder en krijg rimpels. 
Nee natuurlijk bedoel ik dat niet. Kijk eens goed in de spiegel. 
Kijk aandachtig naar je ogen en zie dat ze aan het veranderen zijn. 

De intentie van je ogen is anders.  Je kijkt  letterlijk met andere ogen de wereld in. 
Met andere ogen naar een andere wereld. Dat is het bijzondere van ons leven nu in deze tijd.

Het is ook goed daarbij stil te staan. Wij lezen keer op keer dat de energie zo explosief stijgt. 
Wij verbazen ons er iedere keer weer over. 
En natuurlijk krijg je  dan ook wel eens het gevoel. Ja hoor nu weet ik het wel.

Maar terwijl je het denkt, krijg je toch weer het gevoel van nieuwsgierigheid. 
Waar leidt dit allemaal naar toe.  


In dit artikel kan je nog eens op een andere manier lezen wat er allemaal aan ons aan het veranderen is. Neem je tijd en lees dit artikel maar eens rustig door. 
Dan zal je nog meer veranderingen van jezelf herkennen.


Het is een tijd van inspiratie. Het is ook een enerverende tijd. 
Maar blijf in de rust bij jezelf en je zal mooie dingen ervaren. 
Gaat het eens een dag wat minder, leg je daar letterlijk bij neer en doe rustig aan.  

Zodra het weer kan, ga de natuur in. Pak een tekenboek en ga tekenen of mandala’s kleuren. 
Je komt dan tot rust en je kan weer verder. 
Maar ga vooral niet bij de pakken neer zitten, daar is de tijd te mooi voor. 
Dus heb jezelf lief en waardeer jezelf en wees dankbaar dat je er in deze tijd bij bent op deze mooie aardbol.