Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 13 januari 2018

Toeval maken wij zelf..... handreiking

Toeval. Het geen je toevalt....
Toeval synchroniciteit. Het samen opvallen en twee gebeurtenissen.
Door de enorme stijging van de energie zijn wij heel snel aan het veranderen.

Ik zie een duidelijke verandering in de mensen die daar bewust in bezig zijn.
Er is zelfs over de laatste zes weken een duidelijk verschil te zien.
Er wordt meer voor zichzelf gekozen. Een aantal maanden geleden deed dit onderwerp nog veel stof opwaaien. Het is egoïstisch voor jezelf te kiezen. Je moet de ander toch ook helpen.

Nu zie je dat mensen veel meer naar hun eigen gevoel gaan. Relaties worden ontkoppeld.
De mens is zo sterk aan het veranderen. Maar onze manier van leven ook.

Wij komen uit een vrij statische dimensie. Alles had een vrij duidelijke plek.
De normen en waarden in het leven waren eigenlijk voor iedereen duidelijk.
Nu gaan wij vanuit een heel ander punt naar onszelf kijken. Wij mogen onszelf op het eerste plan zetten.

Doordat te doen komen wij veel meer in contact met ons eigen gevoelsleven en maken wij steeds sterker verbinding met ons hartchakra.
Door onze gedachten eindelijk meer en meer tot rust te brengen, gaan ook nog andere dingen veranderen. In het verleden was het moeilijk voor ons om een onderscheid te maken tussen onze eigen gedachten en het helder horen.

De aanwijzingen via het helder horen kun je bijvoorbeeld zien als"gedachten" die door ons hoofd gaan. Door de transformatie in de energie zijn er veel meer mensen die ook via de paranormale kanalen gaan functioneren.

Nu kom ik bij het eigenlijke onderwerp: "Toeval maak je zelf".
In deze dimensie is alles in een flow. Door letterlijk van het ene onderwerp naar het andere te zweven, zal je veel dingen tegen komen die je ziet als synchroniciteit.

Voorbeelden:
Ik zie een auto die net zo een is als die van een vriendin van mij......
Oh die moet ik dus even een berichtje sturen.
Ik zie in mijn gedachten een pak rijst.....
Oh even kijken is de rijst soms op en moet ik een nieuw pak rijst halen?????

Nu je bewust naar deze voorbeelden kijkt en dan naar je eigen belevingen, dan zal je ongetwijfeld herkennen dat je dit al verschillende keren is opgevallen.
Ga daar gebruik van maken. Die beelden die je te zien krijgt, zijn geen eigen gedachten.
Die worden je aangegeven. Door je eigen gedachtenstroom te verstillen, zal je steeds meer in staat zijn om die aangereikte beelden te combineren met opdrachten die er gedaan "moeten"worden.

Het werkt heel ontspannend. Je vliegt letterlijk van het ene naar het andere moment.
Des te meer je je focus legt op deze manier van in de flow stromen, des te sterker worden die aanwijzingen voor je. Ook zal je steeds bewuster worden van die aanwijzingen en zal je daardoor veel vloeiender door de dag komen.

Weet dat wanneer je gaat "stressen", dit natuurlijk niet werkt. Je moet je gedachtenstroom in de hand kunnen houden. In rust naar je gevoel gaan en je kan vliegen.
Wij zijn niet voor niets 24/7 verbonden met de spirituele wereld en dat wordt ons meer en meer duidelijk. Nogmaals wij hoeven het niet alleen te doen. De verbinding is er altijd geweest. Alleen door onze transformatie naar hogere dimensies, kunnen wij deze aanwijzingen beter interpreteren.

Maak er in eerste instantie maar een spel van. Door er voor open te staan zal je de aanwijzingen steeds beter gaan herkennen. Door er vertrouwd mee te raken zal je zelfs zien dat het ook in een hoog tempo werkt. Een hoog tempo dat toch geen stress oplevert.

Afbeeldingsresultaat voor spirituele plaatjes